Jaka kamera USB?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 00:25:00 MET DST

Witam,

Potrzebuj臋 naby膰 porz膮dn膮 kamerke na USB do wideorozm贸w
Widze 偶e wyb贸r jest do艣膰 spory, szczeg贸lnie Logitech i Creative, ale w zasadzie wszystkie z nich
maj膮 identyczne lub bardzo podobne parametry... nie wiem na kt贸r膮 sie zdecydowa膰, mam kilka wymaga艅
- cena do 100z艂
- dobra jako艣c obrazu, dobre kolory
- dobry obraz nawet przy kiepskim o艣wietleniu (niekt贸re logitechy posiadaj膮 taka technologie kt贸ra
     zwie sie 'rightlight')
- 艣ledzenie twarzy, to nie wymagane ale by艂o by bardzo du偶ym plusem
- wbudowany mikrofon, podobnie jak powy偶sze nie jest wymagane

Mog艂by kto艣 co艣 konkretnego polecic?

Narazie moim faworytem jest ta kamerka:
http://allegro.pl/item673740377.html

Pozdrawiam,