Re: Samsung HD103UJ - i zniknął mi katalog

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 23:47:46 MET DST

Osoba Jan napisała na pl.comp.pecet:

> Jestem bardzo zaskoczony.

Niepotrzebnie ;]

> Mam 2 dyski Samsung HD103UJ.
> Na jednym z nich zniknął mi katalog 8 giga.

Zdarza się.

> Było to tak - pod Total
> Commanderem nie mogłem wejść do niego naciskałem ENTER i zero reakcji
> więc myślę sobie resetnę kompa to się wyjaśni.

Niezbyt mądrze, ale kij.

> No i się wyjaśniło tak:
> CHKDSK sam się uruchomił - coś na dysku mieszał coś obicnał,
> przywracał dane itp. W końcu wstała Winda ale zaginął JAKIKOLWIEK ŚLAD
> po moim folderze.

Włącz se wyświetlanie ukrytych folderów i zobacz na odpowiedniej
partycji katalog FOUND.000. Tam są twoje pliki.

> Kupić nowy dysk-nowy egzemplarz przegrać wszystko z niego i ten dysk
> wadliwy słać do producenta?

Dysk nie jest wadliwy, wadliwy jest system plików (już nie, bo chkdsk go
naprawił). Mnie się nie pytaj jak to się stało, to nie miało prawa się
stać (tm).

Poczytaj sobie o księgowaniu.

--
Pozdrawiam