Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 14:59:22 MET DST

Grzegorz Prędki pisze:

> Masz:
> http://icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-1122
>
> To samo co 4870, rdzen 50MHz wolniejszy, zjada te Twoje 9600 na sniadanie.

Czy Ty jesteś niepoważny? Gdzie pisałem, że to jest porównywalne z 9600?

> Podaj obudowe w rozsadnej cenie w ktorej nei bedzie. I bedzie gral ta
> obudowa? Chlopak ma 15 lat, na sytem, obudowe sobie dosklada, teraz chce
> grac - w tej chwili.

Tak, pogra sobie do czasu aż mu się tam wszystko zagotuje i obniży
taktowania.

Do 200 pln - PC SHARKOON Rebel 9 Economy + 2x120mm.
Do 220 - Aerocool s9, Antec Gamer itd.

> Bo za rok wiekszosc gier to mzoe na niej na med nie pojsc.

Bo, ponieważ? Przesadzasz.

Za rok/dwa to właśnie może sobie dozbierać na coś lepszego. Będzie miał
wtedy porządną budę, zasilacz, który uciągnie nową kartę, więcej ramu i
legalny OS a nie jakieś najtańsze szroty, które proponujesz.