Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 14:34:18 MET DST

Grzegorz Prędki pisze:

> Pisalem w innym poscie, jeszcze pare dni temu mozn abylo kupic 4870 XFX za 550zl

A co mnie teraz obchodzi co widziałeś tydzień temu?

> Masz racje, lepiej zainwestowac pare stowek w obudowe niz w porzadne
> czesci.

Nie pare tylko dwie. Wiesz co się będzie działo (temperatury, hałas) z
e5200@3,5 na boxie w tej obudowie?
No ale dzieciak będzie miał 15 fps więcej w gierkach, super!

I dlaczego twierdzisz, że 9600 to nie jest porządna karta?

> Ten config z 4850 wezmie moze max 250W. Kazdy markowy 350W da rade.

Czyli jednak w okolicach 200.

> I te nowe ktore wychodza nie maja co chwile wiekszych wymagan.

No i co z tego? Nadal będzie wystarczać.