Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 13:43:20 MET DST

> radzisz pirata czy wersję, która za kilka miesięcy zacznie
> mieć ograniczenia a następnie przestanie działać

RC, nie "pirata", jak sadze.

To wcale nie jest takie glupie, poniewaz:
1) da te kilka miesiecy na uzbieranie kilku setek na "7"
2) po tych kilku miesiacach (jesli nie wczesniej)
    u 15latka zapewne i tak przyda sie postawienie
    calosci na nowo
3) 15stolatkowi format dysku najpewniej usunie
    glownie "sejwy" a numer GG zalozy sobie nowy

(Ja przepraszam za punkty 2 i 3, nic osobistego.
Moze ten konkretny nastolatek jest wyjatkiem.
Sam takiego nigdy nie spotkalem, ale z praw
statystyki wynika, ze musza tacy istniec)

W kazdym razie to nie komputer sluzacy do pracy, gdzie
konieczna jest ciagla praca, a stawianie systemu na nowo
wiaze sie z wygryzaniem z systemu tabunow plikow
uzytkownika pochowanych w roznych dziwnych miejscach
oraz zadawaniem podchwytliwych pytan z serii "Czy pamieta
Pan/Pani swoje haslo na..." ;)

pozdrawiam,
Vituniu.