Re: Jaki szybki dysk?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 22:33:30 MET DST

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
news:h2b5q6$m8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

> 700MB jest mniejsze niż 8MB ???

Chodzi mi o rozmiar próbki ciągłych danych.
Niech to sobie będzie 700 mega, ale poszatkowane w 8MB, to kontroler
wyśle 8mega, poczeka na odpowiedź, pobierze znowu następne 8MB
a w między czasie dysk zapisuje na talerze...
Przy 8-megowym cache w dysku, minimalny kęs danych powinien
być większy niż te 8 mega przy testach, najlepiej 2-3 razy większy aby
nie było wątpliwości co do tego że dysk ma gdzie dane przechować
na czas przerw w wysyłce kolejnego kęsa danych.