Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 18:07:16 MET DST

"Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> wrote in message
news:h2ansr$4nd$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

> Wydajnośc to nie tylko procesor ale fakt że celeron którego posiadasz
> demonem wydajności nie jest

Zdaję sobie z tego sprawę :-) Ten komputer był kupiony w supermarkecie
elektronicznym w lipcu 2007 za niewiele ponad 600zł (220 USD dokładnie).
Nigdy demonem szybkości nie był...

Teraz mam opcje takie: kupić mu nowego proca z nowym wiatrakiem, np:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150355328917

Albo te $100/300zł przeznaczyć na zupełnie nową płytę + proca.
Z tego co się orientuję, to z nowocześniejszych proców nie kupię zestawu
płyta+proc za 300zł szybszego niż to Core 2 Duo E4500. A może się mylę?
A nawet jeśli kupię takie combo za te 300zł to muszę wymienić też RAM.
Wydaje się więc rozsądne odmłodzenie zestawu tym procem za 250zł.