Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 15:31:55 MET DST

"=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> wrote in message
news:h2adad$ign$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Zależy od zastosowania.

Nie liczymy gier - chodzi mi o różnicę w mocy przerobowej pod Windows.
Używam Vista Basic, mamy Internet Explorer, czasem MS Office, etc...

Mam wrażenie że ten Celek, mimo 2G RAM, nie ma siły pędzić Visty...
Byle operacja kieruje wskazówkę CPU na 100% na dobre parę sekund.
Widać, że się pecet zwyczajnie męczy.

Jest to już druga instalacja Visty od zera bo komputer był kupiony
w lipcu 2007 i od tamtego czasu się uzbierało śmieci... Teraz jest
nowa instalka a i tak się pecet męczy, ledwie wyrabia w Windows.

Zamiast Core 2 Duo E4500 mógłbym tam wsadzić innego proca...

Patrzę teraz na listę proców wspieranych przez płytę ECS 945GZT-M
i widze tam takie legendy intelowskiego kunsztu jak Pentium D 960 (D0),
Dual Core E2220 (M0), Pentium 4 661 (C1) no i ten tytułowy Core 2 Duo
E4500 (M0).

Z tej czwórki, który proc wybrać aby uzyskać najlepszą wydajność?