Re: Czy da się uratować CRT LG 19'' (chyba LG 915 )

Autor: A r t i e <artie07_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 11:10:35 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <droni@wp.pl> napisał w wiadomości news:eaa6bf7b-fda4-4768-9d99-a1651008884c@z9g2000yqi.googlegroups.com...
On 28 Cze, 21:42, "A r t i e" <arti...@gazeta.pl> wrote:
> Musi ostatnio się "rozgrzać"-po załączeniu coś "trzaska" w środu i ekran się rozszerza, tak że widać tylko środek monitora.
> Po odczekaniu ok.. pół h znowu charakterystycznie strzela jakiś jakby przekaźnik, i teraz jak piszę jest ok.
> Co ciekawe jest tak tylko przy 1024x768, przy wyższych jest ok.... A monitor planowałem nowy dopiero za rok i nie wiem czy
> dociągnie.
>
> Arek

> uratować się da, pada synchronizacja, opłacalność ratowania jest mała,
koszt naprawy w granicach 50 zł, nowy monitora kosztuje 160 zł

+koszty transportu ze 100zł, o sam go nie uniosę.

Zgadza się, ale te plany wymiany kompa za rok... Jak go zostawiam stale na stend-baju tego nie ma. No i ciekawe jak go przełączyłem
na np. 1280x1024 to efektu tego nie było. Monitor ma prawie 7 lat także spodziewałem się że dochodzi swoich dni :) Mam nadzieję że
ten rok przetrzyma :]

Arek