Re: Hotplugowanie dysku

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 22:23:09 MET DST

Artur Frydel wrote:

> Ciekawa rzecz ten hdparm. Próbowałem przed chwilą wyłączyć gwiżdżący dysk
> IDE (który używany jest od święta). O ile wyłączenie przez -Y odbyło się
> bezproblemowo, to z włączeniem jest problem. Możesz napisać jak włączasz
> ponownie dysk?

Powinien sie wlaczyc automatycznie przy probie dostepu.

Jesli sie nie wlacza, to najprawdopodobniej dysk jest jakis bardzo
wiekowy, i nie wie, o co chodzi z odlaczaniem pradu?

Sprobuj hdparm -y (standby), oraz zobacz, co ciekawego mowi dmesg
podczas proby wlaczenia dysku.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org