kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 21:59:20 MET DST

znajoma poprosila mnie o wybor laptopa. ma to byc rzecz solidna i
niezawodna, ale jednoczesnie elegancko wygladajaca oraz w miare
mobilna. nie musi byc natomiast super szybka. bedzie sluzyl glownie do
pisania, internetu, odrobina malo zaawansowanej grafiki i prezentacji
multimedialnych. nie musi miec zadnych gadzeetow w stylu wbudowanych
kamer, identyfikatorow palcowych i co tam jeszcze sie teraz wklada.

zaproponowalbym jej macbooka, ale ona ortodoxyjna wyznawczyni windows.
znajoma morduje laptopy przecietnie raz na 1.5-2 lata. zaczela
mordowanie od 17'' toshiby (sie wcale nie dziwie, ze ta krowa jej
kiedys upadla), potem byly 3 sony vaio. zastanawiam sie co jej
polecic. ciekaw jestem dell'a adamo (sam bym sie tym pobawil). czy
ktos moze mial z tym juz doczynienia? wyglada toto cudnie, ale moze
ktos by mial cos do powiedzenia w kwestii wykonania?
moze sa jakies modele, ktore spelniaja powyzsze _trzy_ wymagania.
bede z gory wdzieczny za info.

btw. cena w tym wypadku nie gra roli, nie moje pieniadze, nie twoje,
wiec prosze nie brac trj kwestii pod uwage w ew. odpowiedzi. <rs>