Re: Fit-PC 2 - czy warto?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 20:14:04 MET DST

"Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> wrote in message
news:y04qfgn7dc8z$.sk4a185vz3ou.dlg@40tude.net...

> United Parcel Service a nie Uninterruptible Power Supply ;-)

a, no w sumie... dyskiem sie zasugerowalem i ups mi juz jako hardware
podszedl bo do mnie raczej dhl dostarcza ;)

ale i tak podtrzymuje ze lepiej netbooka kupic 'w sklepie obok'
niz bawic sie w takie rzeczy

gdyby to jeszcze jakas wydajnosc mialo (nvidia ion czy cos) ale
to przeciez jest netbook bez ekranu, klawiatury i nieco bardziej
upakowany