Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 19:51:48 MET DST

Proces "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> zwrócił błąd:

> No to tu akurat wszystkie znane mi (i niw starsze niż powiedzmy 2 lata)
> programy wykorzystują co najmniej 4 rdzenie (jak z większą ilością nie
> jestem w stanie sprawdzić).

Dokładnie, jaki współczesny program do kamery FullHD nie będzie miał
zysku z czterech rdzeni? Ja zmieniłem e8500 na q9650 właśnie głównie z
tego powodu - i mimo że dwa rdzenie podkręconego e8500 miały odrobinę
wyższe taktowanie niż cztery rdzenie podkręconego q9650 to na tym drugim
jest zauważalna poprawa (sony vegas i vista x64). Nawet w konwerterach
które nie w pełni wykorzystują swa rdzenie jest poprawa, pewnie dlatego
że więcej zostaje dla systemu.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8