Re: Kolorowa kopiarka A3 do biura

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 02:59:12 MET DST

Użytkownik "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h24q0o$49$1@inews.gazeta.pl...
> To ja się podepnę pod temat: czy któraś firma oferuje również
> administratorowi podgląd wydrukowanych dokumentów ? A nie tylko nazwa
> pliku i ilosć stron.

Na 100% ci nie odpowiem, ale wydaje mi sie, ze tak - tego rodzaju
wymaganiami klienta chwalil sie kiedys nasz opiekun z Minolty.. Niestety nie
znam szczegolow, poza tym, ze mialo to byc dla wojska.
Technicznie nie jest to trudne - i tak kazde skanowanie musi przejsc przez
pamiec/dysk, a wydruk z sieci jeszcze latwiej skopiowac... Co najwyzej
zostaje kwestia pojemnosci pamieci lub kopiowania na zewnatrz (po sieci).

Pozdrawiam
Michal