Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 16:53:16 MET DST

Cze!
Jest sobie Dell P4, zawiesił się i nie startuje. Po włączeniu wiatraki
się kręcę, dioda na płycie pali się. Radiator grzeje.
Standardowo:
1. Odłączyłem dyski
2. Wypiąłem pamięć
i ani bipnie. Czarny ekran. Obejrzałem trochę te kondensatorki wyglądają
nieĹşle.
Co jeszcze można zrobić?
Nie mam jak sprawdzić poszczególnych elementów. Opłaca się to dać do
serwisu?
Jeszcze jakąś inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.