Re: Kolorowa kopiarka A3 do biura

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 10:48:09 MET DST

Dnia Fri, 26 Jun 2009 10:41:31 +0200, yabba napisał(a):
[...]
> Różnice cen pomiędzy producentami, przy podobnym wyposażeniu dodatkowym
> kopiarki, wynosiły+/- 5%. Minolta miała najwięcej funkcji i wcale nie miała
> najdroższej oferty. Dodatkow Minolta miała też podane prawie najmniejsze
> koszty eksploatacyjne - jakaś inna firma miała sprzęt trochę oszczędniejszy.
> Przedstawiciel Minolty wypożyczył nam egzemplarz demonstracyjny na tydzień
> testów i wszyscy pracownicy byli bardzo zadowoleni z działania i obsługi
> tego sprzętu. Nie wiem jak zakończyła się finalizacja zakupu i jak wyglada
> [...]

Wygląda bardzo dobrze. Pojemnik z polimerowym tonerem czarnym bądź
kolorowym starcza na > 10.000 stron i jest w cenie ok. 100 zł netto,
bębny są kilkukrotnie droższe ale mają przebieg 50.000. Pozostałe
elementy wymienia się po 150.000 stron. Trzeba tylko uważać na moduł
duplexu, bo psuje się nagminnie. Poza tym jest to sprzęt nie do
zarżnięcia. Wiem, bo mamy w firmie egzemplarz poleasingowy z niezłym już
przebiegiem, za to w cenie 1/6 oryginału :-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/