Re: Uszkodzenie płyty głównej

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 22:24:01 MET DST

ikov wrote:
> Płytę w tym miejscu obejrzałem dokładnie, nic nie widać (chyba że ta
> ścieżka jest pęknięta w jakimś niewidocznym miejscu). Rozkręcę jeszcze
> raz, a nuż coś zauważę...

Mozesz miec z tym problem, zwazywszy ze taka plyta ma jakies... 6-8
warstw? To nie tak, ze sciezki biegna jedynie po obu stronach PCB. :) Inna
sprawa, ze sciezki wysokopradowe z reguly biegna na zewnatrz (ale tu wcale
nie musi chodzic o wysokopradowa - zreszta mozesz zmierzyc czy faktycznie
przy ruszaniu gniazdem zanika napiecie na komponentach plyty, bo moze
wcale nie w tym problem).

k,