Instalacja (kompletna) XP na lapie HP DV5-1210ew

Autor: topek <topek2000.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 21:30:30 MET DST

Witam,
mam laptopa jak w temacie i chce zainstalowac na nim dzialajacego XP.
Duzo googlowalem, dodalem programem NLite sterowniki sata, zainstalowalem XP.
Dziala mi kamera, karta sieciowa, touchpad i inne ale nie dzialaja:
dzwiek i karta wifi. Wiec w sumie 2 istotne rzeczy.
Kombinowalem na wszelkie sposoby.

1.Karta muzyczna
Przy karcie dzwiekowej:
"IDT High Definition Audio CODEC"
w menedzerze urzadzen jest zolty wykrzyknik oznaczajacy:
"Nie mozna uruchomic tego urzadzenia (Kod 10)"
Odinstalowywalem, kombinowalem i dupa :-/

2. karta wifi
Jest po prostu w menedzerze urzadzen: "Kontroler sieci" zolty znak zapytania
(brak sterownikow) i zadne ktore sciagam z sieci nie dzialaja.

Ma ktos jakis pomysl bo caly dzien mi na to zeszlo i dupa :-/
Pomocy :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy