Uszkodzenie płyty głównej

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 12:32:25 MET DST

Mam starszego laptopa, (toshiba satellite, ale nie pomnę, który
dokładnie model) który działa tylko, gdy przyciśnięte jest gniazdko
zasilania (czyli wkładam wtyczkę i opieram o coś, by była lekko ugięta).
Zasilanie sieciowe nie musi być włączone, a zamiast wtyczki może być
nawet jakiś plastikowy patyk. Znajomy elektronik wylutował samo
gniazdko, sprawdził je miernikiem i porządnie oblutował, ale jest to
samo. Żadnego pęknięcia lutów i ścieżek w okolicy na płycie nie widać,
więc gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny? Płyta główna to ca. 500zł, a
serwisu w okolicy nie mam (nie ukrywam, że koszty są ważne).
HDD nie ma, ale odpalam linuksa z pena i wszystko działa (grafika,
dźwięk, CD, ethernet i wifi).