Re: [Szybkie pytanie] HP LaserJet P3005dn

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 11:46:50 MET DST

Michal AKA Miki ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> a co to za ustawienie? bo pierwszy raz sie spotykam z takim terminem, jak
> nagrzewanie papieru...
A bo to właśnie nie figuruje pod dosłownie takim terminem w menu,
natomiast skutkuje zmniejszeniem temperatury nagrzewania przez fuzer
drukarki (dawno temu to ustawiał ktoś inny ale drukarki są po serwisie i
zostay zresetowane do fabrycznych ustawień)
> a i wikipedia milczy w tym temacie :)
No ba :)

> I w jaki sposob ten papier sie skreca? w rulonik? czy krzywo wchodzi? Czy
Nie skręca się zawsze, ale ostatnio zarówno temperatura otoczenia jak i
wilgotność powietrza działają na niekorzyść papieru a zbyt wysoka
temperatura nagrzewania jeszcze temu pomaga. Papier po prostu zostaje
wypluty z tendencja do podwijania się, co blokuje następne wydruki (druk
seryjny przez cały dzień).
> bez duplexu jest OK, czy tylko podczas duplexu sa problemy (bo jak rozumiem,
> rewersy oznaczaja drukowanie dwustronne, tak?)
Rewers jako termin funkcjonujący w bibliotece, gdzie pracuje -
(tak w skrócie: zamówienia książek z katalogu cyfrowego,
są kierowane do systemu zarządzającego tym katalogiem i trafiają w
formie rewersów realizowanych przez magazynierów - są to wydruki o
niestandardowych rozmiarach - paski rzędu 1/3 A4).

Tak a propos - to i tak nie ma znaczenia - jestem już na urlopie -
wczoraj potrzebowałem pilnie tej wiedzy ;)

Pzdr, OMSON