Re: 086, 186, 286, 386, 486, pentium, pentium 2, pentium 3, pentium4, core, core 2, i7 ?

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 11:34:20 MET DST

> Jesli juz to zgiubiles 8008 8088 i 8086

No ok, można dorzucić 4004, 8008, 8088 - 86 juz jest
te poczatki sa dla mnie tez niejasne i nie wiem czy warto
uwzględniac, wolalbym sie polapac w tych nowszych prockach
ale niestety dyskusja tutaj utknela na banalnych rozwazaniach
SX i DX - akurat te czasy (rok 1990) pamietam dobrze, pogubilem sie
pozniej - podobny metlik mam w kartach choćby nvidi, czy ktos moze
wymienic kilka historycznie najwazniejszych?

??
6600
??
8800
??
9800
??

z kartami co prawda to wogole sie nie orientuje :-/