Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Fri 26 Jun 2009 - 07:37:17 MET DST

On 25 Cze, 22:37, "lamer" <la...@pl.pl> wrote:

> np. takie coś:http://www.ceneo.pl/869328
> Co sądzicie?

Szkoda kasy.
Poszukaj takiego athlona z końcówką "e" ja ten tutaj np:

http://www.proline.com.pl/sklep.php?prodid=AMD+X2+5050E+AM2+B

Obniżony pobór mocy więc montujesz sensowne chłodzenie
i masz ciszę. A wydajność... pracowałem na czymś takim
i żadnego dyskomfortu nie odczułem.
Napisz do czego ma być ten komp. Bo jak do pisania,
autocada, filmów, corela i czasem jakiejś gierki strategicznej
to ten procek wystarczy z 300% zapasem ;)

Pzdr.
L.