Problem rozwi±zany [by³o: Re: Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?]

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 23:30:51 MET DST

BartekK wrote:
> Jak nie masz,
> to dorzuæ wiatrak z ty³u obudowy by polepszyæ ogóln± wymianê
> powietrza i bêdzie ok.

Buda jest u mnie oczywi¶cie wentylowana, na wlocie od strony dysków
2x 92mm @ 5v, na bocznej ¶cianie na kartê 92mm Fander skrêcony na
minimum, na tyle 120mm Noctua na 900rpm. :-)

Ale ogólnie problem rozwi±zany, sklep wy¶mienicie wspó³pracowa³,
mog³em sobie wzi±æ kartê do domu, obadaæ, jakby mi nie pasowa³o,
spróbowaæ jeszcze innej.

Skoñczy³o siê na EVGA GTX 260 core 216. Fajna karta, cichutka. :-)
Do tego programik pozwalaj±cy na podbindowanie ustawieñ pod
skróty klawiszowe, mo¿na sobie cykn±æ na noc np. 30% prêdko¶ci
wentylatora, standardowo w idle jest 40% i teraz, wieczorem,
karta leciutko szumi, ale nie wyje i nie przeszkadza. Na 30%
lekki szum powietrza zanika i robi siê naprawdê cicho.

Ciekawostka - przy ustawieniu wentylatora na max, ta wielka
turbina jest i tak ³atwiejsza do zniesienia ni¿ Zalman na
Gigabyte. O_o

--
Pozdrawiam
  __