Dlaczego ruch myszką wybudza ze stanu wstrzymania?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 21:29:58 MET DST

Witam,
od kilku dni mam ze swoim pecetem taki problem: gdy komputer
przełączony jest w stan gotowości, ruch myszką wybudza go ze
stanu wstrzymania i resetuje kompa - system ładuje się od
nowa. Wcześniej miałem tak, że żeby wybudzić kompa ze stanu
wstrzymania musiałem nacisnąć przycisk zasilania. Było to
b.wygodne - wiadomo myszkę lub klawiaturę łatwo jest
niechcący trącić i komputer niepotrzebnie byłby wybudzany.

Niestety coś się popsuło... :( i teraz jest tak jak być nie
powinno.

Dla porządku dodam, że mam płytę ABIT AN8 ultra, procesor
Athlon 3000+ (1,8 GHz).
Do niedawna miałem 512 MB pamięci (1 kość). Dodałem drugą
kość i mniej więcej w tym czasie zaczęły się problemy. Być
może to zbieg okoliczności... Dla sprawdzenia "nową" kość
wyjąłem i też myszka wybudza ze stanu wstrzymania, więc może
  pamięć nie ma nic do rzeczy.

Czy ktoś z Was wiec co może być źródłem problemów.

Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Rex