Re: Obecne karty audio 6-kanalowe - sposoby konfiguracji

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 08:37:17 MET DST

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h1th9j$1rcd$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> napisał w wiadomości

> Zalezy jaki to uklad, ale o ile pamietam to kazdy potrafi niezaleznie
> puscic dwa rozne zrodla sygnaly na wyjscia tyl i przod.
>
> Przykladowo na Relatek HD Audio w panelu sterowania w mikserze po
> kliknieciu ikony narzedzi, jest opcja "wlacz odtwarzanie
> wileostrumieniowe", po wlaczeniu tego pojawiaja Ci sie nowe urzadzenia
> miksujace w systemie, ktore ustawiasz sobie w takim skype i wtedy
> sluchawki i mikrofon z przedniego wyjscia pc sa do skype a tylnie wyjscia
> graja sobie muzyke np: z winampa.

Brzmi jak dokladnie opcja ktorej bym potrzebowal. Akurat też mam Realtek HD.
Rzeczywiscie jest opcja "wlacz odtwarzanie wileostrumieniowe", jednak po jej
odpaleniu nic nowego w systemie mi sie nie pojawilo. Czy cos dodatkowo
trzeba odpowiednio ustawic? Np. Tryb 4CH Głośnik? Czy jak?
Z góry dzięki za porady.

--
rb