Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 18:10:30 MET DST

Użytkownik "reles" <kurld@no2.pl> napisał w wiadomości
news:h1tifb$7nl$1@news.onet.pl...
> [...]
>>> ION). Ma wbudowany zasilacz, wiec podlacza sie ja tak jak laptopa -

> Przyjrzyj się testom wydajności takich rozwiązań. Jako media center
> powinno się nieźle sprawdzać, jednak jeśli masz zamiar zastąpić tym
> stacjonarnego PC to będzie bolało.

Jeżeli nie będzie grać w najnowsze gry, to nic go nie zaboli :)
Obecnie mam sprzęt VIA C3 800MHz, z marną zintegrowaną grafiką VIA, 512MB
RAM. Cały sprzęt średnio zużywa 8-10W.
Chodzi na nim Windows 2003 Server i parę usług. Bez problemu się na nim
pracuję. Do oglądania stronek nadaję się rewelacyjnie.

Wierze, że sprzęt z serii ION będzie śmigał aż za dobrze :)

Pozdrawiam.

M.