Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: games <games_at_games.home.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 16:25:37 MET DST

payol pisze:

> wow - to mnie bardzo zainteresowalo :) wyglada bardzo ciekawie....
> zastanawiam sie.... czyli w zestawie z plyta jest od razu kabel
> zailajacy.. tak to mam rozumiec? dodatkowo do szczescia pozostaje
> tylko dokupic ram, obudowe i dysk....:)
>
> dzieki za info
> Peace
> Payol

Chlopie zamiast rzezbic w gownie kup sprzet ktory jest stworzony do
telewizji ze sprzetowym dekoderem nie jakies tak kadlubki o wielkosci
slonia i poborze mocy 400W. Sam zasilacz jest wiekszy niz Dreambox 800

Zastanow sie dobrze Windows i Pecet sa Ok ale do gry w pasjansa nie do
dekodowania strumieni Mpeg2, mpeg4 Do dreamboxa podlaczasz zewnetrzny
naped Blueray po USB i masz wszystko co chcesz a nawet gry bujaja i
linuxa mozna zapuscic.

Wentylatora nie wymaga bo pobor mocy to max 60W a naped Blueray z
obuidowa zewnetrzna bedzie wiekszy niz sam Dm i to jest jedyna wada .

http://laki.dvhk.pl/warsztat/dm800hd.htm