Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 12:12:49 MET DST
Message-ID: <h1su70$foc$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:tngw23iosdx0$.dlg@smok.wot...
> Dnia Wed, 24 Jun 2009 10:25:13 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>
>> Do dystrybutora zgłoś problem - i niech nie gada że to niemożliwe bo
>> Seagate nie ma u nas przedstawiciela bo to załatwiają dystryburorzy..
>> Dysk odeśle do firmy współpracującej z Seagatem i naprawi.
>
> Ale mi nie chodzi o naprawe dysku - co do tego nie ma watpliwosci ze
> zostanie naprawiony/wymieniony. Chodzi o dane na nim, dyske jest objety
> gwarancja, dane nie. Z serwisem dystrybutora juz rozmawialem.
>
Sam sobie jesteś winny.
Ważnym plikom robi się backup.
Received on Wed Jun 24 12:15:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 12:51:05 MET DST