Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 10:25:13 MET DST
Message-ID: <t1o345ds0sell0ucb0lp60p9kluo8he3ma@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Wed, 24 Jun 2009 09:13:38 +0200, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>...czyli nalezaca do tej nieszczesnej serii ze zrabanym firmware'm z konca
>zeszlego roku, o czym dowiedzialem sie post factum.
>Dysk przestal byc widzialny w biosie, sprawdzalem na trzech roznych
>komputerach, kazdy z innym kontrolerem SATA i innego producenta.
>Co do samego tysku to nie problem - oczywiscie zostanie wymieniony
>gwarancyjnie..
>Pytanie tylko jak dostac sie do danych? :( Niestety zwykle programy do
>odzyskiwania danych musza widziec dysk w komputerze by sie do niego dostac,
>wiec kicha.
>Seagate nie ma przedstawicielstwa w polsce, wiec tez kicha..
>Czy zostaja tylko profesjonalne frmy tym sie zajmujace? Platnie?

Do dystrybutora zgłoś problem - i niech nie gada że to niemożliwe bo
Seagate nie ma u nas przedstawiciela bo to załatwiają dystryburorzy..
Dysk odeśle do firmy współpracującej z Seagatem i naprawi.
Przetrenowane na 4 dyskach moich znajomych zakupionych w 2
warszawskich firmach które oddawałem za nich do naprawy. Nie słuchali
jak im wczęnsiej mówiłem że mają dyski z wadliwej serii i że trzeba
BIOS uaktualnić ;-) Cała procedura odblokowania trwa ~2 tygodni bo
dysk jest wysyłany do Holandii.

Zdrówko
Received on Wed Jun 24 10:30:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 10:51:06 MET DST