Re: [OT] Re: ECS K7s5a

Autor: Archangell <Robercisko77_at_op.pl>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 22:48:19 MET DST

> mam tą płytę do dziś i nadal świetniedziała!:O)
> prawie 10 lat na chodzie, przeżyła kilka zasilaczy które się spaliłya a
> ona dalej działa jak szalona!:O)
> nawet 2GB ramu obsługuje, mimo że w instrukcji ma podane maksumim 1GB!:O)

Miałem płytę K7s5aL. To L to zdaje się ze miala karte sieciowa.
Kupiłem ją jakies 10 lat temu z Duronem 1000 i Geforce2 Ti.
Póżniej upgrejdowałem bios i wymieniłem procesor na Durona 1800.
Czasami resetuje ustawienia w biosie ze 13,5*133MHz na 13,5x100MHz.
Grało sie na nim w Gothica1 i 2 nawet.
Jakieś 3 lata temu komp poszedł w odstawkę do piwnicy. Rok temu odkurzyłem
go dokupiłem do niego Geforce 6200 na AGP i DVD RW i sprezentowałem
siostrzeńcom żony.
Można pograć na tym kompie nawet w Heroes 5, które na moim laptopie tną
niemiłosiernie ;-)
Mysle ze chłopaki popykaja jeszcze z rok 2 na tym sprzęcie. W wakację ich
odwiedze i z sentymentu
pogram na nim w Gothica ;-)

Arch