Problem z drukarką HP Photosmart 7660

Autor: Pud <costavip_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 20:08:32 MET DST

Jak w temacie. Otóż po pół rocznym nieużytkowaniu drukarki zakupiłem
nowe tusze. Problem polega na wyświetlającym się po włączeniu drukarki
komunikacie "photo tray is engaged disegage it and press ok" Komunikat
uniemożliwia mi wydrukowanie strony testowej i wogóle jakielkolwiek
drukowanie. Komunikat pojawia się zarówno przy włożonym kartridżu jak
i wyjętym. Co to może być? Ostatnio miałem przeprowadzke i czy
istnieje możliwość że uszkodziłem drukarke??