Uszkodzony laptop - jak wyciągnąć kasę?

Autor: Technolog <technokraton_at_gmail.kropka.com>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 15:44:02 MET DST

Witam,

dostałem niespodziewanie uszkodzonego laptopa Amilo, kupiony jako nowy 3
lata temu. Serwis zawyrokował: padła płyta główna. To się raczej zgadza, bo
w momencie, gdy zaczął szwankować (twarde resety) to ekran, dysk, pamięć i
procek działały. Teraz nie da się go już załączyć.

Więc wymienione elementy działają, hdd także. Jak więc wycisnąć z niego
jakąś kasę i się nie narobić? Nie chcę wystawiać każdej części osobno na
Allegro, bo będzie to dużo zamieszania. Ktoś skupuje takie lapki w całości?
Czy wystawić cały na Allegro?

Pozdrawiam
Tony