Jaki router do sieci bezprzewodowej?

Autor: Clive Codringher <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 15:32:07 MET DST

Sprawa wygląda tak: mam sobie router TP Linka TP-WR543G (dostałem go
razem z łączem). W międzyczasie dorobiłem się notebooka i chciałbym mieć
w domu sieć bezprzewodową.
Jak to rozwiązać - czy podmienić obecny router na taki do sieci
bezprzewodowej (jak tak, to jaki), czy dokupić access pointa i podpiąć
go do obecnego routera?

Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?