Re: CHKDSk szaaleje

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 14:15:01 MET DST

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:h1q226$6ud$1@inews.gazeta.pl...
> Postawiłem system na SATA (320GB), a ATA dysk poszedł na "kolejne litery".
> Przez jakiś czas było dobrze (tak z pól roku). Teraz sprawdza nawet przy
> prawidłowym wylogowaniu
> za każdym razem ten SATA dysk i tę część systemową i pozostałe partycje
> SATA.
> Zmieniałem taśmę i gniazdo - bez efektów.
>
> Sys xp prof
> płyta Intel D845PEBT2
> zasilacz racaej dobry Chiftec450W
>
> CHkdisk rzuca takimi informacjami (min.)
> Usuwanie uszkodzonego rekordu atrybutów (128,"") z segmentu rekordów pliku
> [...]
Miałem kiedyś identyczny przypadek na maku. Początkowo raz
na tydzień, potem częściej aż w końcu po każdym restarcie
włączał się program diagnostyczny i coś tam sobie naprawiał.
Aż pewnego pięknego dnia stwierdził, że tego dysku tu nie ma
i już nigdy więcej go nie podłączył.
Proponuję zacząć od zrobienia kopii ważnych plików a potem
możesz się rozglądać za nowym dyskiem.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa