Re: 086, 186, 286, 386, 486, pentium, pentium 2, pentium 3, pentium4, core, core 2, i7 ?

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 12:29:34 MET DST

> A jaki typ sposobu masz na myśli? Przecież masz tam czysto czarno na
> białym uszeregowane procesory. Do 486 miały nazwy własne numeryczne
> później już nie, kolejny może mieć nazwę "Super szybki procesorek".

Z poczatku byly czarna na bialym uszeregowane ale pozniej juz nie
jesli tak prosto jest uszeregowac to uszereguj :

86
186
286
386
486
pentium
pentium pro
pentium 2
pentium 3
pentium 4
core
core 2
i7

- jest poprawnie? czy wszystkie uwzglednione - gdzie na przyklad wstawic
pentium D - malo znam sie na prockach - trzeba cos juz wiedziec zeby
np polapac sie ze itanium to inna bajka? a co z xeonem - czy tez powinny
byc w szeregu? Jesli tak prosto zbudowac jest ten szereg to niech ktos
po prostu wypisze - to kilka linijek tekstu a aja mam watpliwosci a
chcialbym sobie ową rodzine domowych prockow intela wyklarowac

kenobi