Re: czemu nie rośnie?

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 19:40:27 MET DST

Użytkownik "kamil"
> "STranger"

> Mialy tez byc humanoidalne roboty w kazdym domu, a ja wciaz musze sam piwo
> przynosci z lodowki. ;(

Ale w tym celu wystarczy postawić komputer obok lodówki albo przysunąć ją
bliżej kompa!
Osobiście oczekiwałem, że androidy nie będą projektowane do automatyzacji
tak prostych czynności jak szybkie liczenie czy pokonywanie z tacą
przestrzeni pomiędzy pokojem a kuchnią. Wolałbym, żeby to poszło w kierunku
zaspakajania moich wyższych potrzeb (vide Pris z Blade Runnera - oczywiście
w indywidualnie dobieranej obudowie).

--
LeP