Re: Nero Express to syf. Co zamiast niego?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Sun 21 Jun 2009 - 16:48:15 MET DST

Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@no-spam.please> napisał w wiadomości
news:hip1h6-1j3.ln1@mail.viste-family.net...
> On Sunday 21 June 2009 15:28, qwerty wrote:

> Ale właśnie o to chodzi, że OP nagrał plik na *jednej* płycie, a sprawdzał
> na trzech napędach.
> Dobrym testem byłoby nagranie tego samego pliku na tej samej nagrywarce za
> pomocą tego samego programu 3x. I wtedy porównać, czy nagrało się 3x tak
> samo, czy też za każdym razem inne sumy wychodzą.

Zrobiłem więc więcej testów. Oto wyniki:

Plik na dysku:
66DD2162F6998CB7C597BF72EC1B3255
ponownie sprawdzilem (po restarcie komputer, przed godzine byl wylaczony):
66DD2162F6998CB7C597BF72EC1B3255

Nagralem na plyte Verbatim (weryfikacja OK):
odczyt z nagrywarki:
E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

odczyt z napedu dvd:
E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

jeszcze inny naped, na drugim komputerze:
E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

nagrane kolejny raz (tym razem na inna plyte, weryfikacja znowu OK)

odczyt z nagrywarki:
ABE94996861C340B53F97EF39728E8B2

Wyglada na to, ze zwalone jest:
1) Nero Express- bo nie widzi roznicy miedzy plikiem na dysku i na plycie
2) mozliwe, ze nagrywarka zle nagrywa (ale odczytuje dobrze). Sprawdze innym
programem czy dobrze nagra.

lamer