Nero Express to syf. Co zamiast niego?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Sun 21 Jun 2009 - 14:42:53 MET DST

Hej
Zaczalem podejrzewac, ze mi nagrywaka pada, wiec stworzylem plik 4,35 GB i
obliczylem jego md5.
Potem nagralem plik na plyte programem Nero Express (z weryfikacja, ktora
przebiegla prawidlowo).
Nastepnie obliczylem md5 pliku z plyty korzystajac z nagrywarki i 2 napedow
DVD.
Md5 ze wszystkich napedow (3) jest takie samo, ale inne niz z dysku.
Czyli Nero zle nagrywa pliki. Korzystalem z niego przez wiele lat na roznych
nagrywarkach, plytach, komputerach, a tu taki numer. Nawet nie wiem ile plyt
moge miec uszkodzonych, bo po nagraniu plikow (zawsze z werfikacja)
kasowalem pliki z dysku.

Co polecicie zamiast tego chlamu?

lamer