Re: "brzęczący start komputera"

Autor: <jhr_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Jun 2009 - 10:24:15 MET DST

Użytkownik "Wojtek Pietruszewski" <gotohell@once.> napisał w wiadomości
news:h1j7ct$99u$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Zobacz czy to nie przypadkiem, któryś z wentylatorów. Przytrzymaj na
> chwile palcem jak się będzie uruchamiał i zobacz czy ten dziwięk nadal
> będzie.
> Miałem ten sam problem z wiatrakiem karty graficznej.

Wyjąłem kartę grafiki ,rozebralem obudowę ,bylo tam pełno brudu ,wyczyściłem
wszystko ,dokładnie
obejrzałem ale nie widzę żadnych uszkodzeń,zamontowałem to wszystko
spowrotem i nadal słyszę ten brzęk.
Ale tym raze "mucha" jest znacznie mniejsza- znacznie ciszej i dźwięk jest o
wyższej częstotliwości.

Co mogę jeszcze zrobić albo na co zwrócić uwagę.

z góry dziękuję za sugestie

jhr