"brzęczący start komputera"

Autor: <jhr_at_gazeta.pl>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 19:37:27 MET DST

Od pewnego czasu mam taki objaw po wciśnięciu włącznika zasilania komputer
startuje prawidłowo z tym ,że oprócz normalnych odgłosów ,to znaczy szumu
wentylatorów dochodzi jakiś dziwny dźwięk podobny do brzęczenia dużej much
lub .To wygląda tak jak by o łopatki wentylatora zahaczał jakiś przedmiot.
Po chwili ten obcy dźwięk znika i wszystko jest OK. Dźwięk znika w zasadzie
gdy rozpoczyna się start systemu. Dzisiaj zdjąłem osłony z pudła i
próbowałem jednoznacznie zlokalizować źródło tego brzęczenia ,ale pomimo
wielu włączeń i wyłączeń komputera nie udało się. Wdaje mi się że to gdzieś
w okolicy zasilacza lub procesora.

Moje pytanie jest takie : co to może być ,czy to może być groźne ?

 jhr