Re: pytanko w sprawie klawiatur bezprzewodowych

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 18:37:05 MET DST

> MS 7000 zarówno pod XP, jak i Windows 7 działa bez żadnych sterowników.

o, to dobrze

> Oprogramowanie jest potrzebne do klawiszy dodatkowych. Do Windows 7 x64
> trzeba ściągnąć najnowszą wersję ze strony MS. Klawiatura i mysz bardzo
> fajna. To już moja czwarta klawiatura ergonomiczna MS (pierwsza
> bezprzewodowa) i jest fajna, tak jak poprzednie.

tez mam taka opinie o klawiaturach ergonomicznych od microsoftu :)
(zeby jednak nieco trwalsze byly, to byloby super :/)

> Mysz w zestawie 7000
> jest o wiele wyższa od standardowej. Czasami do gier, gdzie trzeba dużo
> klikać, biorę starą mysz przewodową, bo do tej ergonomicznej trudno się
> przyzwyczaić. Po 3 miesiącach wskaźnik baterii prawie pełny. Kompa mam
> pod dużym biurkiem i musiałem wsadzić odbiornik USB z przodu obudowy, bo
>   gdy był z tyłu występowały przerwy w łączności, gdy używałem myszy i
> klawiatury z łóżka.

hm... jest moze w zestawie taki przedluzacz usb - wciska sie go z tylu
kompa w port usb, natomiast sam odbiornik jest blizej klawiatury (w
sensie: nie trzeba go z przodu obudowy wciskac)?

ah, i co z szyfrowaniem? jest dostepne 'sprzetowo' czy trzeba w
oprogramowaniu (sterowniku) ustawic?