Jakie napięcie diody "power" led?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Jun 2009 - 16:40:28 MET DST

mam pytanie jakie napięcie podaje płyta główna do diód np. "power [-on]"
led? Czy jest ono stabilizowane - np. czy mógłbym dać więcej niż jedną
diodę połączone równolegle? Płyta Asus P5E. W instrukcji nie znalazłem a
nie chcę tam manipulować multimetrem bo łatwo zewrzeć. Zepsuła mi się
jedna z diód podświetlających front (słabnie jasność) i chciałbym od
razu kupić kilka na Allegro tylko nie znam napięcia.

Pozdrawiam,
Marek