Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie

Autor: Clive Codringher <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Fri 19 Jun 2009 - 12:42:33 MET DST

Objaw jest taki: Po wciśnięciu przycisku włączenia, komputer uruchamia
się na 1 sek (wiatraczek na procku lekko drgnie, mrugną kontrolki) i
zaraz gaśnie. Ponowne wciśnięcie przycisku włączenia nic nie daje - komp
nie reaguje. Zwarcie zworki power switch na płycie daje te same objawy.

Pytanie moje jest takie:

Co padło? Zasilacz czy płyta główna? Odłączyłem wszystko co się dało i
objaw jest nadal ten sam...