Re: awaryjne wylaczanie komputera.

Autor: Andre <nie.pisac_at_do.mnie.kurde>
Data: Fri 19 Jun 2009 - 09:59:53 MET DST

BartekK wrote:

> Raczej nie brakuje tej funkcji (wyłączania po przekroczeniu
> temperatury). Brakuje jedynie funkcji w biosie do ustawiania
> temperatury progowej. Obecnie chyba wszystkie płyty (biosy) to
> obsługują, tylko nie wszystkie (obecnie chyba mniejszość) dają
> użytkownikowi możliwość zmian.

coz, plyty jeszcze sam nie "macalem". czytalem tylko (chip) ze takiej
wlasnie funkcji nie ma.
natomiast pisza ze opcja ustawiania tepmeratury alarmowej jest.

tak czy inaczej mam rozumiec ze w najnowszych phenomach nie ma juz
takiej funkcji jak w starszych troszeczke athlonach x2?

--
Pozdrawiam,
  Andre