Gigabyte GA-M61PME-S2P

Autor: VR <vrays_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 20:53:12 MET DST

Takie pytanie mam do znawców tematu bo nie potrafię znaleźć odpowiedzi w
necie a na forach ludzie takie dziwy wypisują że już się pogubiłem.

Mam płytę Gigabyte GA-M61PME-S2P
(http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-m61pme-s2p_10.html) i zakupiłem
do niej dwa sparowane DDR'y 1066 (Kingston Black Edition) które powinny
chodzić z timing'ami 5-5-5-15.

Dodam jeszcze iż mam procesor AMD 64 X2 5600+ (Brisbane)

Problem w tym że w BIOSIE nie ma (lub ja jestem ślepy) opcji ustawiania
ręcznie czegokolwiek dotyczącego ram'u a po wsadzeniu kości bios ustawił mi
je na 800Mhz i z czasami 5-5-5-18 (sprawdzałem paroma programami).

Pytanie zasadnicze: Jest jakaś szansa aby zmusić DDR'y do pracy na 1066Mhz z
czasami 5-5-5-15 ? czy może płytę wymienić na coś lepszego ? (propozycje
mile widziane).

Pozdrawiam