Dwa monitory

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 15:13:07 MET DST

Witam

Zmienilem jakis czas temu monitor 17'' na 22''. Jest bardzo fajnie, ale
poprzedni monitor stal bezczynnie (szkoda mi go sprzedac, bo dostane grosze
a jest bardzo dobry) wiec przyszlo mi do glowy, zeby podlaczyc oba monitory
naraz, w mojej pracy mogloby to byc przydatne. Problem jednak jest w
ustawieniu rozdzielczosci. Jesli ustawie 1680x1050 (tak mam dotychczas na
22'') to pulpit robi sie na monitorze 17'' bardzo scisniety w poziomie
(natywnie ma 1280x1024).
Czy da sie takich dwoch monitorow uzyc jakos sensownie w tandemie? Czy
raczej monitory powinny byc takie same rozmiarami?
Dodam, ze jeden z nich jest podlaczony po DVI a drugi po analogowym VGA.

--
pozdrawiam
Norbert