Re: Firefox zarzyna sprzęt?

Autor: Oli <OlisadebeF_at_aol.com>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 12:20:33 MET DST

Użytkownik Giecze napisał:

> Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
> często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych
> działaniach nie zauważyłem (a często np. narzędzia Adobe myślą
> intensywnie, czy jakieś kodowania wideo używają 4 rdzeni w pełni przez
> godzinę). Trochę mnie to dziwi, szczególnie, że Flasha mam
> zablokowanego (Flashblock).
>
> Konfiguracja: Q6600 (G0, nie kręcony), 2x2G RAM (sprawdzone

e tam, coś nie tak u ciebie.
Aktualnie na FF 3.0.11 na P4 3GHz mam otwarte 2 okna i w każdym po 8
kart i śmiga bez problemu. Jedynie trochę pamięci zabiera ale do 1 GB
jeszcze ma trochę daleko.
Potem niespodziewanie piszesz, że 'Adobe myślą intensywnie' znaczy że
czytasz PDF i Adobe wolne czyta takie teksty. Jest to prawda, ale to
wina Acrobata (używaj raczej Foxit Readera) a nie FF i system (Acrobat!)
może się zawiesić.

--
Oli