Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 09:06:55 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> OK, ale w takim razie uważam, że nie będzie znaczącej różnicy pomiędzy
> bzyczkami za 30zł, a bzyczkami za 100zł. A kasy wydanej mniej. :-)

Zależy, jak zdefiniować "znacząco" :-) Miałem chwilę głośniczki za 40 zł
(siakiś Tracer 2+1) i IMO odbiegał od wymienionego kreatywnego mocno w dół.
Choćby słyszalny przydźwięk czy dudnienie, a pasmo też na ucho sporo
gorsze było (tak, _jeszcze_ gorsze :-)

Ale- powtarzam- zależy, kto czego potrzebuje, może i takie za 30 zł
spełnią wymagania. Albo i głośniczki monitorowe.

--
Dominik (& kąpany)