Re: Jak dbać o nadgarstek?

Autor: nb <nobody_at_nowhere.net>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 02:49:50 MET DST

at Tue 16 of Jun 2009 13:40, Osadnik wrote:

> Dopada mnie jakaś boleść nadgarstka i dłoni. Taka jakby zesztywnienie
> i zdrętwienie.
>
> Jak Uchronić sie przed postępem tego schorzenia? podkładka z specjalna
> podpórka na nadgarstek? jakieś inne pomysły? bo już nawet narośl
> informatyczna jest bardzo duża.
> Moze jakoś dłuższe biurko czy coś by łokieć był podparty?
> Pytam sie na grupie sprzętowej bo problem jest ewidentnie pochodny do
> sprzętu komputerowego.

Wystarczy podłożyć deskę grubości około 4 cm i szerokości takiej,
aby przedramiona opierały się na niej od łokcia do nadgarstka.
Klawiatura i mysz leżą przed deską ciut niżej niż dłonie.

Przyznam, że nigdzie indziej takiego rozwiązania nie widziałem.
Za to śmieszą reklamy supercienkich klawiatur, które i tak są grubsze
od mojej grubości minus jeden centymetr.

--
nb