Re: Dell C600 i samowyłączający się ekran

Autor: Piotr M <xxxxx_at_xxxxx.xx>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 19:15:37 MET DST

Dnia 17-06-2009 o 18:39:52 tg <aa@bb.cpl> napisał(a):

> wcisnij f8 przed uruchamianiem
> windowsa i poczekaj ta minute zeby okreslic czy sa to ustawienia w
> biosie czy systemie, jak systemie to ntg

Chodzi zapalony cały czas, zostawiłem go na logowaniu do systemu i też
chodzi cały czas, czyli to system bo dopiero po zalogowaniu ładuje sobie
jakieś parametry oszczędzacza baterii na które nie mam wpływu. To już NTG
ale może ktoś odpowie co bym nie pisał na grupę systemową, jak by tu
dobrać się do tych parametrów.

PS. Dzięki za dedukcję :)

--
Pzdr, Piotr M